POLITYKA PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka prywatności przedstawia zasady zbierania i wykorzystywania danych osobowych przez COVER FORCE sp. z o.o. z/s we Warszawie. Niniejszy dokument został podzielony na trzy części, tj. informacje na temat Administratora Danych Osobowych, zasady i cel przetwarzania danych osobowych oraz zasady używania plików „cookies”.
CZĘŚĆ PIERWSZA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Danych Osobowych jest COVER FORCE sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Adama Mickiewicza 37 /58 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem 0000896447 NIP5252860035 REGON 38878867400000, kapitał zakładowy 10.000 zł, zwana dalej również „Administratorem”.
2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu email: coverforce@coverforce.pl lub na wyżej wskazany adres siedziby Administratora.
CZĘŚĆ DRUGA
ZASADY I CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
I. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – ZASADY OGÓLNE
1. W związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe, przez co należy rozumieć czynności przetwarzania opisane w art. 4 pkt 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „Rozporządzeniem”, bądź „RODO”.
2. Administrator zbiera i przetwarza dane zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j. z dnia 2019.09.19).
3. Przetwarzanie danych osobowych w Administrator opiera się na następujących filarach:
a) Legalność – Administrator dba o ochronę prywatności i przetwarza dane osobowe zgodnie z prawem;
b) Bezpieczeństwo – Administrator zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych, podejmując na bieżąco działania zmierzające do zachowania stosownego poziomu bezpieczeństwa;
c) Prawa jednostki – Administrator umożliwia osobom, których dane przetwarza, wykonywanie swoich praw i prawa te realizuje;
d) Rozliczalność – Administrator dokumentuje to, w jaki sposób spełnia obowiązki tak, aby w każdej chwili móc wykazać zgodność.
4. Administrator przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:
a) w oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm);
b) rzetelnie i uczciwie (rzetelność);
c) w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą (transparentność);
d) w konkretnych celach, jedynie w zakresie w jakim jest to niezbędne (minimalizacja i adekwatność);
e) z dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość);
f) nie dłużej niż jest to konieczne (czasowość);
g) zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).
5. W celu zapewnienia integralności i poufności danych, Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i jedynie w zakresie w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by osoby którym powierzono dane osobowe zobowiązały się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, zarówno w okresie pracy/współpracy z Administratorem, jak i po jej zakończeniu.
6. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane przez osoby upoważnione.
7. Administrator podejmuje niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają one dane osobowe na zlecenie Administratora.
8. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności, Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
II. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
1. Administrator przetwarza dane osobowe przede wszystkim w ramach czynności opisanych poniżej, przy czym spis ten nie ma charakteru zamkniętego.
a) Analiza ruchu sieciowego, zapewnienie bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz dostosowywanie treści do potrzeb użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
b) Udzielanie odpowiedzi na zadane pytania, przekazanie zamówionej oferty i prowadzenie korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie Pani/a zgody i prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest realizowanie żądań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO).
c) Zbieranie danych w związku ze świadczeniem usług lub wykonywaniem innych umów – Administrator przetwarza dane swoich kontrahentów, w celu wykonania umowy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. Dane osobowe są przetwarzane w trakcie trwania współpracy, zaś po jej zakończeniu również w okresie wskazanym w poszczególnych przepisach prawa, jednakże nie krócej niż do czasu przedawnienia roszczeń.
d) Zbieranie danych w relacjach biznesowych – w związku z prowadzoną działalnością Administrator zbiera dane osobowe również przed nawiązaniem współpracy z kontrahentem, m.in. podczas spotkań biznesowych, na eventach branżowych, poprzez wymianę wizytówek i kontaktów. Podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia. Administrator przetwarza dane osobowe osób wskazanych do kontaktów w relacjach z partnerami w celu bieżącej komunikacji.
e) Korespondencja mailowa i tradycyjna – w przypadku kierowania do Administratora korespondencji mailowej lub drogą tradycyjną, niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz Administratora lub inną zawartą z nim umową, dane osobowe zawarte w korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której ta korespondencja dotyczy. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia. Wskazane dane będą przetwarzane jedynie w czasie trwania wymiany korespondencji, zaś po załatwieniu sprawy, jedynie w zakresie, w jakim mogą one stanowić podstawę dochodzenia roszczeń. W takim wypadku dane przetwarzane są do czasu przedawnienia roszczeń.
III. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, na zgłoszone żądanie Administrator dostarczy Pani/Panu kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu, ,
2. sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe,
3. usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
4. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
5. prawo do przenoszenia danych, tj. do otrzymania od Administratora Pani/Pana danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego; może Pani/Pan przesłać te dane innemu Administratorowi,
6. jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
7. wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
CZĘŚĆ TRZECIA
ZASADY UŻYWANIA PLIKÓW COOKIES
1. Serwis pozyskuje informacje o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
a) poprzez dobrowolne wprowadzone w formularzach informacje,
b) poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookies (tzw. ciasteczka),
c) poprzez gromadzenie logów serwera www przez AttHost Sp. z o.o., Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 35, lok. 6, wej. nr 2, 09-402 Płock.
2. W czasie korzystania z Serwisu użytkownik może zostać poproszony o dobrowolne podanie swoich danych osobowych (w formularzach) – imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu. Podczas wypełniania formularza Serwis może zebrać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adresu IP).
3. Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z zasadami i celami przetwarzania danych osobowych określonymi w części pierwszej Polityki
wyłącznie w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania kontaktu handlowego, udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
4. Administrator dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych za pośrednictwem Strony, a dotyczących jej użytkowników. Administrator z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę przetwarzania danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnienie, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
5. użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Administrator z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Administrator. Dane osobowe lub informacje dotyczące użytkowników mogą zostać udostępnione organom lub osobom trzecim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych oraz informacji dotyczących użytkowników osobom trzecim za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
7. Administrator wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administracją serwerami oraz do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie), jak również w celach bezpieczeństwa, w tym ewentualnej identyfikacji automatycznych programów do przeglądania treści Serwisu, obciążających serwer.
8. Podczas korzystania z Serwisu są używane pliki „cookies”, czyli dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
9. Korzystając z Serwisu, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików „Cookies”, zgodnie z niniejszą Polityką prywatności
10. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki „cookies” oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator
11. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
a) Dostosowania zawartości Seriwsu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić Serwis dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Serwisy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości.
12. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
13. Stosowane przez Administratora pliki „cookies” są bezpieczne dla urządzeń użytkownika. W szczególności, tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń użytkownika wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.
14. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 21.12.2012 r., poz. 1445) pozostawienie takich ustawień przeglądarki po otrzymaniu informacji na temat plików „cookies” stosowanych w witrynie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie plików „cookies” w witrynach internetowych.
15. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej. Należy jednak pamiętać, że usunięcie lub blokada plików „cookies” może wiązać się z tym, że niektóre sekcje Serwisu nie będą funkcjonowały poprawnie. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
a) Internet Explorer
b) Chrome
c) Safari
d) Firefox
e) Opera
f) Android
g) Safari (iOS)
h) Windows Phone
i) Blackberry
16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Administrator w szczególności używa w celach statystycznych pliki cookies pochodzące od Google Inc. Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
17. Z uwagi na fakt, że sposób działania niektórych plików „cookies” pochodzących od partnerów zewnętrznych może być inny, niż przedstawiony w niniejszej polityce, zalecamy zapoznanie się z informacjami na temat wykorzystania tych – Polityka ochrony prywatności Google. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences.
18. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych
19. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
a) Czas nadejścia zapytania
b) Czas wysłania odpowiedzi
c) Nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana jest przez protokół HTTPS
d) Informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTPS
e) Adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
f) informacje o przeglądarce użytkownika
g) Informacje o adresie IP
20. Dane, o których mowa w pkt 21 nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony i są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.